Huu

Jobbig dag idag, men det har ju Elin redan skrivit. Jag har pluggat svenska sen jag kom hem. Ska be pappa hjälpa mig sen när han kommer hem eller efter middagen jag e ensam hemma nu eller har varit det sen jag kom hem men snart kommer Dylan och pappa de har varit på Dylans utväcklingssamtal. har pluggat lite matte också, men jag måste göra SO idag med. så himla mycket plugg och jag e super trött! Kanske får sova i en halv timme eller nåt nu då innan dom kommer hem. suck... har igentligen inte tid med det men jag kanske orkar vara uppe längre då, och i sånna fall så kan jag plugga mer. Hmm.... det börjar ju låta som en smart idé ;)
Juste i spanskan så ska vi göra en teater eller i en grupp jag är med Sara och Jennifer :) Men den ska vara i 5min och imorgon är sista dan att bli färdig med den sen måste vi lära oss den uttantill till på torsdag alltså en dag att lär sig ett manus kanske ett kort manus men det är ju på spanska så det e ju inte så lätt. ORKAR INTE MER! suck... god natt ;)

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0