idagzzzZz

Jag har typ inte gjort någonting idag. Eller jo jag har rensat saker det blev en del. Sen har jag börjat spela Assassin's creed brotherhood, men har inte spelat så mycket har typ bara lärt mig kontrollerna. Sen har jag pluggat engelska och svenska. Eller jag vet inte om jag kan säga ''pluggat'' för jag har ju bara skrivit saker... men men vi har ju engelska och svenska inlämnig på torsdag och jag e orolig över svenskan det känns som att jag har förlite text men jag kommer inte på någontong mer jag kan fråga farmor om, vi gör ju 60+ arbetet. aja får se, jag kommer iaf lämmna in det på torsdag och då kommer det att vara klart även fall det e för lite text, nej jag ska fixad det.
god natt eller nåt nu rå............
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0