Julklappar

Jag har börjat förstå att det inte är så lång tid kvar till jul, vilket är kul :) Men också lite jobbigt men mest kul! :) Det jobbiga är att det e mindre än en månad kvar nu och jag har typ bara köpt hälften av alla julklappar jag måste köpa :/ och det börjar ju bli ont om tid. När jag säger det till mina kompisar så säger de typ, ''jag har inte köpt nån julklapp ännu.'' Och jag fattar inte om ni inte har börjat när ska ni då köpa julklappar? Det e klart det finns ju dom som köper dagen innan och ibland till och med på julafton. Hur kan man vänta så länge? Om man inte hittar nåt då, vad gör man då? Aja alla är annorlunda.... see you ;)

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0