Lov

Snart är lovet över. De har gått lite för fort, tycker jag. Jag har iprinsip bara läst käns de som. I onstas var jag, mamma och Anna i handen och då köpte jag tre böcker. (Sluta himla med ögonen) De var tre-för-två pris så jag köpte några böcker från en serie som jag redan har läst på svenska. De här var på engelska och jag har inte kunnat sluta läsa sedan jag fick dem i handen :D


Vampire Academy: 1 delen. Jag köpte den inte men har läst den på sv.
Frostbite: 2 delen. Har köpt och läst på både sv. och eng.
Shadow Kiss: 3 delen. Har köpt och läst på både sv. och eng.
Blood Promise: 4 delen. Köpte den istellet för 1. Har bara börjat att läsa den på eng. men kommer nog att läsa den på sv. också.
Spirit Bound: 5 delen. Har inte kommit ut på sv. ännu

♥Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0