manga

okay jag har börjat läsa naruto mangan.eller har läst klart den. (kunnde inte vänta, jag stod inte ut med alla fillers.) men det kommer ett nytt kapitell en gång i veckan så det är ganska lugnt. men det slutade så bra sist. men iaf
sluta läsa om du inte vill veta mer.
det var kul när naruto skulle tämja ninetails för då dök kushina up (narutos döda mamma) naruto visst inte att det var hans mamma, det var så här
Kushina: Naruto
Naruto: what? What's a person doing here? And how do you know my name?
Kushina: Oh... that's right... Ok... try to guess who I am Naruto
Naruto: .... It can't be...!
Kushina: Have you got it?
Naruto: You! you're the ninetails true form!!
hahaha epic fail Naruto!
men det har hänt så mycket mer. sakura försökte döda sasuke och sasuke försökte döda sakura två gånger. Danzo dog i fighten mot sasuke och han hade en hel arm full med sharingans! Och nu har ett krig precis starta. Madara vill få tag på Naruto och Killer bee. och om han får dom så kan han styra världen genom att göra månen till ett jätte stort sharingan öga. Men eftersom ingen kage skulle kunna tänka sig att ge naruto och killer bee så startades ett krig som naruto inte vet någonting om. för de behöver gömma honom eftersom han är den de vill åt i akatsuki och om Naruto visste att det var krig så skulle han inte låta dom gömma honom. aja längtar tills jag får läsa vidare!
så här hetter sidan jag läser på manga.animea.net jag vet inte hur man länkar ännu så du får nöja dig med namnet.


HannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0