Naruto mangan ;)

Tja det var inte så spännande idag, kan ju bara säga att kriget har börjat. Sai träffa sin döda bror som nu är hans fiende för att tja Kabuta bestämmer vad han ska göra med en sorts jutsu... inte så kul, men jag har tänkt på några saker om vilka man kanske får se slåss emot varandra, här e de som vorre intressanta? att se:
Naruto vs Minato eller ännu värre Jiraija
Neji vs hans pappa
okej jag hade inte alls tänkt så mycket som jag trodde :P kommer inte på nån mer och ändå så dör alla hella tiden, det måste ju finnas några fler fighter som skulle vara kul att se :P
Den fighten jag vet kommer och den jag längtar mäst till men sammtidigt minst är Naruto Sasue fighten, Den kommer att vara sååå episk, men anlednigen till att jag sammtidigt hoppas på att den aldrig kommer beror på att om någon av dom (specielt naruto) skulle dö så skulle Naruto vara slut :'( jag hoppas att ingen dör eller att sasuke dör men naruto fortsätter :P men men.... förhoppningsvis så slutar aldrig NARUTO!!!!!!!!!! fast jag fattar ju att det kommer att sluta och jag tror att det inte är sp långt kvar på Naruto :(((((
suck.....

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0