Okej ett inlägg till.....

Jag gick in på fb, och jag e typ med i en Naruto fan club och jag såg att de hade kommenterat det nya kapitlet jag hann inte se så mycket för jag försökte att inte se... men ett ord jag såg var, ''finally'' det e sååå spännande! Naruto äger verkligen! Jag åå e jag vet inte var jag ska skriva, men ni som inte läser/ser Naruto borde börja!!! okej nu ska jag försöka att inte skriva ett inlägg på minst en halv timma för Elin klagade idag på att jag skriver många inlägg, själv så håller jag inte med henne en blogg är till för att skriva i, eller?. Men hon bara, ''det finns ju inget nytt att skriva om, du skriver bara om plugg'' okej Elin men jag pluggade typ bara igår... Aja nu ska vi se hur lång tid det tar innan jag gör ett nytt inlägg ;)
hejdå så länge

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0