Shuriken

Jag har lärt mig att vika shurikens =) har vikt några på lektionerna idag. Jag har också lärt Elise att vika det gick ju ganska bra :) första dan efter höstlovet har varit trizzt men det är nog inte så konstigt för skola är ju inte så super kul. Sen har vi fått ett arbete i sv att vi ska intervjua en persorn som är 60+ jag har valt att intervjua min farmor så hon kommer hit på torsdag :) farfar skulle änså hit så då följer hon med :)
Idag satt jag också hellt lugnt och kollade på en film men helt plötsligt så dök justin bieber upp så då ansåg jag att filmen var för dålig för att kolla på så jag sluta kolla och gick till mitt rum och ja.. kolla på naruto man lär sig så mycket av att kolla om på de gammla episoderna, jag lärde mig en jätte viktig sak idag. den var ganska uppenbar men jag tror inte att folk tänker så mycket på den... nu e klockan typ 23:30 jag vill sova så att jag inte e trött imorgon men problemet är att jag inte är trött alls nu och jag kommer ändå inte kunna sova :p så jag ska nog läsa lite Naruto och se vad som om jag blir tröttare om inte så tänker jag försöka sova iaf.

mina shurkens, haha ser lite fail ut

riktig shuriken
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0