Skriskor och sös


Hejsan!!!
Idag gick jag upp kl. 06.00 tidigt för en tjej som går upp kl 07.30 på morgonen när skolan börjar kl 08.10 jättebra tycker jag!! Ja i alla fall så åkte jag med pappa in till sös och tog typ något stick prov på min knöl jag har på nyckelbenet men doktorn sa att det kan vara från livmoderhalscanser sprutan lite underligt... På vägen till stick prov saken gick vi förbi avdrlingen för ortopedopartion där stog massa folk med sådana blåa plast påsar på huvudet och munskydd läskigt efter som jag inte gilla sjukhus miljöer så mycket. Fick åka tog hem själv tråkigt men som tur hade jag min braiga bok med mig Revolt!!!!
sedan på eftermiddagen åkte vi skriskor med skolan inte så kul eftersom det finns inget att göra förutom att öva på översteg
, spela hockey ochleka kom under hökens vingar. MMM JÄTTE kul!!!
ha´de
kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0