Som Elin sa...

Vi ska typ praoa när det e viakvällen så då e frågan måse vi gå på viakvällen? Jag menar jag vet ju inte vilken dag viakvällen e på men jag kanske måste jobba sent nån gång och i sånna fall hinner jag inte. Jag kan ju inte vara den enda med det problemet. Och hur ska vi 8or förbreda viakvällen? Man ska ju alltid göra något speciellt på viakvällen sist så gjorde vi filmer fast a våran blev cencurerad, men det e en annan historia.... iaf ska vi vara me på via kvällen eller inte??? Om jag jobbar kan jag ju inte vara med. Jag ska ju praoa i stan så det tar ju ett tag att åka hem med :P Men jag behöver igentligen inte tänka på det nu för det e i februari :p men iaf...

Våra fina skola... eller inte bara döda växter :P
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0