Stockholm horse show

Hejsan!!
I förr igår var jag på Stockholm horse show, det var väldigt kul. Vi åkte dit och när vi kom fram till globen vart det en lång kö rund i ett industri område pga av ombyggnad av vägen typ. Industri området är ett slakthus område är det dit ryttarna går när dom ridit en dålig ritt?? sen hitta vi ingen parkering och i parkeringshuset var fullt, Vi fick ställa oss utanför söder-stadion hata!!!! sen började vi gå mot globen, vi stannade på mcdonalds för att äta det var så fult så vi fick äta ute lite kalt, nej jätte kalt!!! Sen gick vi in och satte oss på våra platser vi fick sitta typ högst upp. I alla fall först började det med en inledning en tusen och en natt berättelse ganska rörig och hände mycket samtidigt så man hängde kanpt med. sen var det hoppning och sen fyraspan och lite show med kameler som gjorde galopp ombyten och skänkelvikningar det var ganska coolt!!  sen hände det ju massa mer men det orkar jag ju inte skriva om. Sen shoppa vi en massa jätte kul!!!
/\
l
Detta köpte jag:
>en numer lapp bra att ha när jag kommer ut och tävlar nästa termin
>en paket sillikon snodar lite tjockare så dom inte går sönder
>ett hopp spö bra att ha
>ett dressyr spö verkligen behöver mitt andra suger
>ett schabrak bara 80 kr rena fyndet
>ett träns väldigt behövligt
>ett par tyglar av gummi så det inte glider
mycket nöjde med mina köp inget onödigt
Detta vill jag köpa:
  1. ett bett till tränsen
  2. pullemnosgrimma så man kan byta nos grimma på tränset
  3. vita benskydd att ha när man tävlar
  4. förbygel
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0