Tja du Elin...

Ja Elin la ju in en... ja någor på T och w e glöm det jag kollar vad det var se... å just Taiwanesisk låt och därför bestämde jag mig för att lägga upp en japansk låt, vist det e en Naruto låt men jag tror till och med att icke Naruto fan kan gilla Naruto musik för det äger! iaf det här e inte den bästa Naruto theme songen men den senaste och den e brrrraaaaaa!!!!!!!!!!!!!! :) :D! Så här e den lyssna och njut haha lolzzZZ iaf ni kan ju alltid kolla me och se hur awesome Naruto e! :) ;)




HannaH

Kommentarer
Postat av: Elin

De är en kinesisk LÅT med ett taiwanesiskt band

ändra Kategorin!!!

2010-11-17 @ 22:01:45
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: HannaH

haha oj då jag trodde att det stod att det absolut inte hade någonting med Kina att göra trodde att du ville få fram det :P jag får läsa nogare ;) sry

2010-11-17 @ 23:03:47
URL: http://itisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0