torsdagen efter skolan

Okej nu har jag pluggat klart eller egentligen inte, jag kunde inte plugga mer.. om jag pluggar matte förlägne så blir jag helt förvirrad och då fattar jag ändå inget :P Jag kan inte plugga matte hur länge som helst :/
Imorgon så e det skola igen och jag e taggad!!!! Wiiiiiiiiiiii Nej det e jag inte förresten :( jag har ju både NO och ma imorgon :( Vet inte vad jag ska göra nu, men jag kommer på nåt snart :)
Det kommer vara skönt på torsdagen efter skolan för då är båda våra matte prov klara. Fast det blir skönare när jag fått tillbaka proven och sett hur säämst det gick. Nej ska inte skriva mer om matte mår bara dåligt då :P Ska hitta på något kul som jag kan göra nu ist :) Tjo ;)
HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0