Stora hjärnor tänker lika

Elise sa att jag hade fått iden till att skicka efter saker från panduro från henne, men jag har faktiskt vettat de ett tag, eftersom både jag och min mamma är GANSKA pyssliga, vi råkade bara beställa samtidigt. Men ni vet ju hur man säger: stora hjärnor tänker lika ;)
Jaja, som hon också sa så har jag köpt en väska som jag kommer att dekorera själv. Problemet är att jag inte vett hur jag vill ha det. Jag har några förslag men vett inte hur jag ska gjöra, och sen har jag lite problem med att starta sånna projekt. De blir liksom inte av. Men med lite tur kanske jag både börjar och hiner göra klart den innom de närmaste tio åren, kanske.
Hur som hällst är den större än den jag har just nu så jag får plats med mycket fler böcker i den.
Kanske någonting sånt här
 


Imorgon, eller möjligen på söndag, ska jag interjuva min mormor för vårat 60+ arbete. Hoppas att de går bra, hon är inte personen som gärna pratar om sigsjälv.
♥Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0