Onödigt, jag vet

Igår, söndag, interjuvade jag min mormor. De gick ganska bra.
De var också farsdag som ni kanske vet. Mamma bjöd då mormor och morfar på middag. De passade ju bra eftersom jag ändå skulle träffa dem.
ONÖDIG INFO.
Hon lagade kropkakor. Om ni inte vet vad de är kan jag berätta att de är potatis-degg med kött i. Man kan antingen koka, koka de i mjölk eller steka de. Vi åt de med lingonsylt och smält smör. De kanske inte låter så gott men de är faktiskt okej, och de är typ min morfars fav. mat. Sa ju att de här var onödigt.
ONÖDIG INFO. SLUT
Idag fick vi också tillbaka SO-provet som vi gjorde innan höstlovet, de gick ganska bra, och novellen som vi också skrev innan lovet. De gick inte bra, eller nja, den blev okej men jag är inte nöjd.

Just nu min fav. låt
Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0