Utkast: Nov. 6, 2010

Hejsan sverige, europa, världen, universum, okej det är inte så många som kollar på våran blogg men en då. här kommer ett inlägg som inte är likt hannahs naroto inlägg och elins bok inlägg!!!
igår "hörde" jag ut mammas ljudbok "den farliga leken" av mari jungstet väldigt spännande och bra kriminal-roman att rekomendrar för almänheten!!
jag har bestält saker från panduro och kan knapt vänta till jag får dom!! har bestält saker som julsaker och klistermärken ochså:)
nu håller jag på med boken "revolt" den tredje boken i hungerspelen, inte fasnat för den direkt men det kommer:)
KRAMIZZ

Kommentarer
Postat av: HannaH

jag har inte fastnat för den heller. Men har tröttnat har typ slutat läsa den :P

2010-11-06 @ 19:37:44
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0