ELISE!!!!!!!!!!!!!!!

Det var ju Elise som absolut ville ha en blogg, så hon fixade en utan att fråga mig och Elin för hon visste att vi skulle säga nej. Och nu är det bara jag och Elin som bloggar, ska Elise aldrig skriva något eller???? aja idag började jag och Elise 09:35 för sy slöjden var instäld men Elin fick gå för hon har trä. Sen har det väll inte hänt så mycket idag. Nästa fredag så är det novell skrivning då ska vi sitt i tre timmar och skriva en novell. Jag trodde att vi skulle få skriva på datan iaf men nej vi måste skriva för hand :( och vi får typ inte välja vad novellen ska handla om för vi kommer att få en rubrik. Kan vi inte få välja själva???!?!?!!?!??! suck  

HannaH

Kommentarer
Postat av: elin

det blev kortare tid

2010-10-23 @ 11:46:17
Postat av: HannaH

aha :P

2010-10-23 @ 13:56:16
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0