.

Det hände så mycket i skolan igår att jag inte orkar ta upp allt. Så jag skriver bara vi hade matte prov det kändes som att det gick okej så det gick nog dåligt :P sen hände något jätte läskigt. Jag tror att det var det läskigaste jag varit med om. Jag fick också revolt men har inte hunnit läsa så mycket ännu, e säker på att Elin och Clara har hunnit längre och de köpte boken idag. Nu kollar jag på Idol vet inte riktigt varför, för jag tycker inte att Idol e så kul längre. Det var kul för 2år sen men inte längre. Men jag kolar nog klart. Elise har kommit hem idag. Annars har jag nog inget mer spännande att skriva.

här e elise,Elin och några till

HannaH              

Kommentarer
Postat av: Elin

Bilden vart ganska bra. Är den fr. din kamera

2010-10-09 @ 15:25:39
URL: http://itisourlife.blogg.se/
Postat av: HannaH

japp

2010-10-09 @ 15:39:47
URL: http://twilght.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0