idag...

Vi har skrivit noveller i skolan i två och en halv timma. Jag tror att min blev okej. Det fanns fem rubriker man kunde välja på jag kommer inte ihåg alla men dom jag kommer ihåg var en vinterdag,varför,ensam sen de andra två kommer jag halft ihåg :P jag valde rubriken varför. jag hade redan skrivit en novell men jag var tvungen att kunna den utantill för jag fick inte ha några papper med mig under skrivnigen, men det gick bra men det blev en ovanligt lång novell 12sidor :p jag får hoppas på att den var tillräckligt novellig men jag hade mycket paralellhandling i den så det fick jag med iaf :)
nu har vi höstlov också och vår sista lektion gick ju inte så bra vi råkade få en lärare att börja gråta :( jag tyckte inte att vi var så stökiga, kanske lite mer än vanlig aja sry.
i kväll ska vi ha gäster de som kommer har jag bara träffat två gånger innan.
och imorgon ska jag och Sara förbreda inför söndag :) haha jag ska kläut mig till Itachi Uchiha och hon till en demon haha det kan ju bli kul. Fast vi ska inte direkt tigga goodis men vi ska typ gå runt på byn :)))

HannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0