Bilder...

Jag måste rätta Hannah lite: Jag gick själv ner till bokhandeln eftersom Clara skulle till syslöjden, och hon skulle ändå inte kunnat köpa någon bok just då eftersom det bara stod en bok i hyllan, som jag tog. Nu har jag kommit till 3:e delen :D
Jag har kollat på bilder om hungerspelen och hittade den här:
 
och lägg märke till datumet

Jag hittade massor med fan-arts också så jag täknte lägga upp de som jag tycker är bäst, det är bara från de första böckerna och jag avslöjar inget JÄTTEviktigt. Säg gärna vad ni tycker
(Klicka för bätre och större bilder)

Från första boken med Katniss och Peeta på invigningen

Enligt mig den snyggaste vertionen av den här kläningen men Katniss ser så gammal ut. Från första interjuvn.

Gillar nog den första kläningen bättre. Båda är från första boken: invigningen och interjuvn

Inte mycket att säga annat än att den är från andra boken... tror jag


Det här är TYP hur landet ser ut med alla destrikt. C i väst fattar väll alla är huvudstaden, för City?

♥Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0