Projekt X

Allting som jag katigoriserar som Projekt X ska handla om mina större projekt.
Just nu har jag två saker för mig: lektör och en artikel

Lektör: Jag sökte ett sommarjob på min underbara praoplats: bonnier carlsen. Tyvär skickade Ulrika, som jag mailar med, tillbaka att de inte har sommarjob. Däremot erbjöd hon mig ett lektörarbete!!! Jag ska då läsa manus åt dem och sen säga var jag tycker om dem. Hon har inte svarat på mitt senaste mail där jag tackar ja men det gäller att ha lite tålamod.

Artikeln: Jag har också mailat till Barnens Vänner, min adoptionsbyrå, och kommenterat deras medlämstidning. Som svar fick jag att jag gärna fick skriva någonting som de kunde tamed i tidningen. Jag har bara börjat att skriva än. Jag gav också Mona, som jag mailar med, mitt nummer och förra tisdagen ringde hon för att prata om artikeln. Vi ska också träffas på BarnensVänners årsmöte.
Trackback
RSS 2.0