Vår i luften

Det kändes som om det vore maj idag. Hoppas att det håller i sig till nästa vecka, det är precis sånt här väder man vill ha på påsken.

Idag var det också näst sista dagen före påsklovet. Elevrådet hade en poängjakt. Priset var ett kilo godis. Man skulle ta med sig massa saker från en lista som hade olika poäng. Jag var typ med i ett lag. Det var några av mina kompisar som vvar med men några saker hittade dom inte. Då erbjöd Elise sig att gå hem och hämta de, hon kom automatiskt in i laget. Jag däremot gjorde ingen nytta men var med dom ändå.
DE HITTADE ALLA SAKERNA PÅ LISTAN!!!
Problemet var att det var flera som hade alla sakerna, och då blev det en sorts skattjakt. Efter ett par gröna glasögon. En från laget letade på rätt ställe men hittade dem tyvär inte.

Bara ett svenska prov imorgon och sen är det lov! Inte långt kvar till sommarren häller.
 

 

Kommentarer
Postat av: HannaH

Sv: Varför skulle du få sämre än mig för?

btw G+ e bra!

2011-04-15 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0