Hemma från Gotland

Det har jag varit ett par dagar nu men jag har inte orkat blogga fram till nu.
Jag har haft väldigt kul, även om vädret inte varit det bästa. Vi (min familj) åkte runt och hällsade på massa släktingar och så, även om vi tråkigt nog inte var hos alla vi borde vart hos.
Jag och mamma var också och såg på "Trettondagsafton" på Romateatern den 21juli, den dagen det åskade som mest. Förestälningen fick avbrytas och vi bokade om så att vi kunde få se slutet. Ovädret höll på i mer än en timme och blixtarna var verkligen blixtrar. När vi skulle köra hem i allt kom det en blixt så att det såg ut som om den slog ner på vägen framför oss. Det var en riktig upplevelse!
Hur som hälst var slutet lika bra som början när vi tillslut fick se de.
Jag kommer att ladda upp några bilder när jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0