#3 Skriva

Jag tycker att det är ganska kul att skriva, även om det kanske inte är den bästa stavningen eller handligen (som ni märker här på bloggen). Det skulle vara ganska kul att skriva en bok någon gång men jag vet att det aldrig kommer att hända för ett av problemen är att jag har väldigt svårt att avsluta saker som jag har börjat på. Det ligger 25 oavslutade fanfictions och ett dussin oavklarade historier bland mina dockument. När fantasin tagit slut slutar jag skriva på historien. Nästa gång jag öppnar dockumentet och läser igenom det är det så dåligt att det känns hopplöst att fortsätta och all skrivlust försvinner.
Någonting jag faktiskt avslutade och är VÄLDIGT stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0