Bonnier Carlsen

Mina första dagar har varit bra. Det står böcker överallt, i hella byggnaden. Alltså hela Bonnier, inte bara Bonnier Carlsen.
Igår var jag på rundvissning och sen började jag läsa ett manus (ofärdig bok). Det var en bok som "vanliga" personer har skickat in, eller spontanbok. Jag skulle peka ut vad jag tyckte skulle ändras. De sa att de var jätteglada över att jag var i "rätt ålder", deras målgrupp med andra ord.
Idag var det manusmötte där alla berättade om de hade hittat ett bra spontanmanus eller en bok utomlans. Jag var med men sa inte så mycket. Jag fyllde i en blankett om böcker och omslag jag gillar, och varför. Vid lunchen pratade några om en lista de skrev på BonnierCarlsens blogg och de hade kommit till dag 8: den mest överskattade boken och frågade om någon kom på en. Då sa jag Twilight, att den var väldigt sockersött och hon som skulle skriva inlägget frågade om jag ville skriva om den. De ville jag och lämnade in de jag hade skrivit för hand och sa att de fick ta bort och ändra som de ville. Jag kollade på bloggen och de hade bara ändrat stavfel och sånt. De var nästan ord för ord! Här är de, 22 feb 2011 i arkivet.
Jusde, på mårnarna har jag åkt med Elise och Clara(tåget 7.10:() och idag åkte jag hem med Hannah och Sara Ö (bussen grån gullmarsplan till Nynäshamn)
Elin

Kommentarer
Postat av: HannaH

SV: Ja men det kan man ju bara säga om dom är förlovade.

2011-02-23 @ 15:32:32
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/
Postat av: HannaH

SV: Haha japp ;)

2011-02-23 @ 21:33:21
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0