Lägger ner bloggen?

Tja, nu har Hannah, sedan ett tag sedan, startat en egen blogg och slutat skriva här och då ville inte Elise heller skriva. Det troligaste är att jag också trötnar, och då kommer jag antagligen att lägga ner bloggen. Men jag hade tänkt att jag skulle försöka att skriva tills antingen 300 inlägg eller till efter ett år (17 mars) vilket vet jag inte, sen får vi se.

Det går fortfarande inte att lägga upp videos men bilder har går
Jag vett inte riktigt vad jag ska skriva. Elise har redan skrivit om dagen (och Hannah om Twilight...Grr)  Iaf. de här är en bild som beskriver mig.

Tja snart är det prao och (inte för att de är så interesant) här är var vi tre ska jobba
                         Hannah               Elise                  Elin

Prao vecka 1     Skansen stall      Havsbadet           Kullsta förskola
Praovecka 2      Stadsteatern       Skansen stall      Bonnier Carlsen

Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0