Lite får man väll snyffta?

Jag hade ingen aning om att det skulle bli så svårt att "sluta" på bonnier. Det har varit så roligt och givande. Alla var verkligen så där trevliga som man vill att "kolegorna" ska vara. Jag har trivits och kunde inte få en bättre praoplats, de känns av någon anledning att jag har jobbat där hur länge som hällst. (jag vet, det är fåningt av mig). Två svenska författare har varit på BC och har hällsat på mig. Jag hoppas att praoen i 9:an ska ska vara styrd och att skolan bestämmer, för hur ska jag toppa de här?
De på förlaget lyssnade och verkade ta åt sig vad jag sa till dem. Jag tror att jag skötte mig ganska bra eftersom de sa att jag gärna kunde maila dem ingen och hålla kontakten.
En bra sak med att sluta var att de sa att jag "fick ta så många böcker som jag orkade bära". jag släppade hem 17 titlar idag men har fått böcker innan också så det blir... 17+2+2 manga serier+1 bok-box med 5 titlar+ 25 pixiböcker
4 av dem har inte kommit ut än!
Kommer att sakna de!!!
 
Elin♥

Kommentarer
Postat av: HannaH

Hoppas att vi får praoa i 9:an

Och om vi får det så kan du väll försöka att få samma paro plats eller?! ;)

2011-02-26 @ 02:44:50
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/
Postat av: HannaH

sv: Det uppskatas väldigt mycket :D

Men man borde väll få välja samma ställe det gjorde Dylan han var på stadsteatern i åttan och i nian.

2011-02-27 @ 00:30:15
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0