Veckan

Första praoveckan har gått bra, även om den inte är slut riktigt ännu. Idag (torsdag) har jag varit sjuk så jag stannade hemma jag kanske ska vara hemma i morgon också (hoppas inte) och då har jag praoat klart på Kullsta. Litte tråkigt eftersom jag trivs ganska bra med alla barn. De är så sötta och gulliga allihopp. Trots de går det inte att undkomma att man är helt slutkörd efter en dag på dagis och jag klarar knappt att gå upp på mornarna. Med de kunde ju vara värre, jag kunde ju tvingas gå till ett jättetråkigt jobb.

Idag kom mina och pappas böcker som vi hade skickat efter. (Hela min familj gillar att läsa. Alla förstorar upp att det BARA är jag som läser mycket här hemma, men saken är den att Anna plöjer böcker lika snabbt som jag, men på sin egen nivå, och mamma o pappa inte har tid att läsa så mycket som de vill.)
Hursom hällst fick pappa Pansarhjärta i pocket av författaren Jo Nesbø, en deckare, och jag fick:
En helvetes vinter av Daniel Woodrell
Dash and Lily's book of dares
av Rachel Cohn och David Levithan
Tretton skäl varför
av Jay Asher
Jag började på Tretton skäl varför men jag kunde knappt lägga den ifrån mig så jag måste vara försiktig med när jag läser den, så att jag har mycket tid.

  
♥Elin♥

Kommentarer
Postat av: HannaH

SV: Jag tänkte skriva om båda :)

2011-02-18 @ 23:39:16
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0