Kolmården

Idag var vi på Kolmården (alltså jag och min familj) Det var väldigt varmt, men också väldigt kul. Jag har aldrig varit där förut. Vi kollade på delfinförestälningen, helt otrolig. Jag skulle ha önskat mig en delfin i födelsedagspresent! Tyvär var det ganska mörkt och mamma hittade ingen bra kamerainstälning, så det blev inga bilder.
Det var också tänkt att vi skulle åka den där safarisaken med linbannan, men kön var säkert tjugo meter och Anna var inte på bästa humör så vi hoppade över det.
Vi såg massor av andra djur också, vilket jag inte trodde. Eftersom det var så varmt antog jag att alla djur låg och vila. Men tillexempel gorillorna och schimpanserna lekte som bäst och Elefanterna åt, typ.
Det har varit en lång dag, vaknade sju, och jag är dödstrött. Orkar inte blogga mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0