Sommar!!!

Sommarlov!!! Jag blev väldigt nöjd med mina betyg i helhet men ett par av dem kunde bli bättre. Två MVG, tre G och resten VG :D Jag har räknat ut att det blir 240 poäng till gymnasiet.
Tja, skolan har knappt slutat innan jag kollar på skolor igen, typ. Jag har nu bestämt mig för vilken linje jag vill gå på:
den Humanistiska, med insiktning på kultur
Det är som om hela programmet är utformat för mig, så perfekt är det. Nu måste jag bara hitta en skola som har de rätta kurserna för programförjupning, individuella val (stavning?) och hälst med kinesiska som modernt språk. Någon som vet ett gymnasium med allt detta och desutom nära?

Okej, mycket skolprat. Därför ska jag nu ge er mina, just nu, favorit låtar för att väga upp skolpratet

Forever the sickest Kid (ftsk) - I Don't Know About You


He is We - Happy Ever After


Every Avenue - Mindset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0