Änglavingar

Jag har gått och skaffat vingar idag. När jag var i Haninge senast köpte jag en grå hoodtröja (ni som känner mig: det är den jag bar idag). Det var inte direkt genom tänkt, bara en spontan grej som jag kompå i gårkväll när jag såg min textilfärg och den tomma yttan på ryggen.
Jag hittade på motivet på fem minuter som max. Jag har så klart hittat insperation på flera ställen och tänker på dem omedvetet. Jag frågade min mamma om hon kunde hjälpa mig med att ritta en vingmodel till mig och i dag hittade jag en som passade. Helt plötsligt stod jag och klippte ut vingarna och sen med penseln i hand.
Jag trodde att de här också skulle bli ett sånt där tänk-om eller skulle-villjaprojekt, som min väska.


Kommentarer
Postat av: HannaH

sv: Tack men jag fick hjälp av pappa så jag har nog fixat en duglig design snart :D

2011-03-30 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0