Inga läxor...

...eller?
På något sätt har jag lyckats dra på mig "läxor" på en av våra få läxfria veckor.
I morse hade vi franska och vi jobbar med enskilda arbeten. Jag håller på med Jeanne d'Arc och vår franskafröken frågade om jag ville låna skolans ex av en film om Jeanne och gick sen för att hämta den.
Sen på matten pratade vi om en problemlösningsuppgift, och jag sa att man skulle kunna rita, för då ser man lättare, och våran lärare sa: "Ja, men de kan du göra Elin så går vi igenom de på tavlan på torsdag" eller något sånt. Kom just på att tjejerna knapt ska vara med på matten... då kanske jag slipper stå framme vid tavlan och göra bort mig. Jag har nämligen ingen aning om hur jag ska göra de här bra...

Tja, de kunde vara värre typ "Du ska kunna hela periodiska systemet till imorgon i ordning och kemisk beteckning, inklusive varje ämnes användningsområde"

Elin♥

något som jag tackolov inte behöver kunna tills imorgon... även om de vore bra att kunna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0