tveksamt

Mitt lov har inte varit särskilt interisant. Förra helgen var några släktingar på besök och igår var jag på kullstaförskola för att lämna några pixiböcker. Det var som tack för att jag fick praoa där istället för typ tårta till personallen, jag menar det var ju med barnen jag jobbade med så då är det ju dem som ska ha något. Idag har jag skrivit på min praoraport.

Under veckan har jag nästan beslutat mig för hur jag ska göra med MIN blogg (förlåt men de är litte kul). Jag tror att jag ska ha kvar den ett littet tag till, och jag hade tänkt att gå med i boktipset.se där man bloggar om böcker. men jag vet inte när jag kommer att starta den.

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0