Vadå Feminist?

Fick tag på en väldigt bra bok på skolbiblioteket, som jag aldrig har sätt. Den heter Vadå feminist? av Lisa Gålmark. Jag har läst ut den och den gav mig mycket att tänka på, t.ex. kanske jag kommer att bli feminist men inte så där extrem som man kan bli.

Idag var jag i Handen med min familj och handlade. Av någon anledning slutade det med att nästan bara jag hade shoppat...

Earth Hour har slutat nu. Vissa av våra grannar är så snåla att de inte har släckt.
Hittade de här klippet från förra årets timme i Kina

Kommentarer
Postat av: HannaH

Sv: A det e dåligt men dom kanske inte visste om det... Jag hade glömt det men jag läste på en blogg och där påminde hon alla om det.

2011-03-26 @ 23:42:40
URL: http://hannahpraesto.blogg.se/
Postat av: HannaH

Haha kan du gissa vem jag ogillar då ;)

2011-03-29 @ 15:15:04
Postat av: HannaH

Sv: VA? på riktigt har hon tagit bort dom?? Måste kolla nu!

A det vore nice med en ny design jag kan sätta in den om jag har koden vet du hur man kan se den på bilden???

2011-03-29 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0