Årsmötet

Igår var jag och min familj på barnensvänners årsmöte. De var ganska kul, fick träffa en familj som vi åkte till Kina med när vi hämtade min lillasyster. Pratade också lite med Mona som skriver medlemstidningen.
Det var jätte fint väder så vi gick lite i bläckhornsparken (stavning?) som ligger precis bredvid. När vi kom hem var jag jätte tröt. Hela dagen var jag pig men när jag kom hem försvann all energi.
Snart ska jag till Elise eller Hannah för att filma till deras film som de gör för engelskan. Eftersom de bara är två personer blev jag deras förstahands alternativ att sätta bakom kameran.
Jag har nu, kanske troligen, bestämt mig för vilken bild som jag ska jobba med på bilden...

Kommentarer
Postat av: HannaH

sry elin...

Tack för påminnelsen! Jag hade totalt glömt!

2011-05-09 @ 23:23:32
URL: http://.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0