Jag har en teori, okej här är den:

Jag tror att jag har fler läsare på min bokblogg än den här bloggen.

Har ingen aning om ifallatt det är sant eller inte, det är bara en känsla. Det kan vara för att varje gång jag gör någonting, tillexempel skriver ett inlägg, kan alla se det eftersom det står "senast blogginlägget" i en spalt bredvid och mitt, och fyras andras, inlägg. Och om jag kommenterar på ett inlägg kommer alla andra som tidigare har komenterat få ett medelande.
Tja, om man är aktiv syns man mycket, och får tydligen uppmärksamhet


(Det är någonting fel på blogg.se eftersom allt under "senast händelse"har försvunnit och likaså alla besökare från igår, så nu är det 0 på 20maj även fast det var 4senast jag kollade)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha det är ju bara att kolla vilken av bloggarna som har högst statistik? :p

2011-05-23 @ 11:12:59
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0