+ och - med min dag

En filmsak: (+) det gick bra? (vet inte riktigt om det faktiskt gjorde det) (-) Inte särskilt "normalt"
Promenerade: (+) Motion (-) Svetades säkert bort 78% av all vatten som FANNS i min kropp
Lång lunch: (+) 2h lunch som jag han gå hem på (-) Den långa lunchen blev inte så lång när jag skulle gå hem och tillbaka och sen mötta Elise och Hannah 20min tidigare
Vädret: (+) Varmt och soligt (-)Lite för varmt
Bowling: (+) Van mot hannah med ett poäng, (-) Förlorade mot elise med MYCKET MER
Biblioteket: (+) 5 böcker (-) Mer att släpa på
Drickan som jag köpte för att värmen och vätskebristen: (+) Räddade mig från att bli ett uttorkat lik (-) 18kr!!!

Sammanfattning: ganska bra dag...


Kommentarer
Postat av: HannaH

Sv: Värst vad du har koll då. Men jag borde väll inte vara förvånad....;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0