var är mina nycklar?

Jag hittar dem ingenstans. jag vet att jag hade dem när jag kom hem igår, men nu är de bara borta.
Idag var alla som inte var med i showen på lövhagen. Det var helt okej, vi fick göra iprincip vad vi ville. Först gick jag, Elise, Hannah och Sara ut till knappelskär med ett par lärare och några andra. Vi försökte hitta några påstådda grottor, men hittade inga. Då gick vi tillbaka till stranden igen. Vi satt och spåde varandra i gruset, som vi gjorde när vi var små. Vi kom fram till:
Elise ska bli reseledare/flygvärdinna i Thailand, när hon kommer hem bor hon i en villa och har ett husdjur som jag inte minns... hund kanske?
Sara ska bli vetrinär och ha en fågel
Hannah ska ha en struts när hon blir stor!?
Jag ska jobba som förläggare, tillsammans med min hamster/vandrande pinne. Eller vandrande pinne som låsades vara hamster, hamster som kallades vandrande pinne... någonting sånt. Om det är för krångligt får ni skylla på Hannah och Sara, de spåde mig samtidigt men fick olika svar.
På eftermidan kollade jag och Elise på när lärarna spelade sofftball mot elevrena. Tack-o-lov blev vinnarna eleverna, annars hade vi skämts ;)

Jag och Elise på Yttregården från förra året (Hannah tog bilden)

Kommentarer
Postat av: HannaH

Skulle hon inte ha en blandning av en vandrandepinne och något annat?

2011-06-20 @ 16:16:39
URL: http://......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0