Ståltråd

Idag på bilden gjorde jag mitt "träd" som jag ska ha med i mitt arbete om en Identitet. Det blev en massa ståltråd och nu är jag helt ömm om fingrarna efter att ha lindat den runt annan ståltråg. Låter ganska förvirande men i slutet blev det väldigt snyggt så det är värt varje droppe blod.
Skojade bara, jag blöder faktiskt inte. Hursomhelst blev det bra och nu hoppas jag att det förblis snyggt till nästa vecka så att ingen klåfingrig fjärdeklassare har varit där och mossat de...
I skolan diskuterade vi också att mobiltelefoner används för mycke på lektionerna. Någon/några ville att vi skulle skaffa mobildagis. Senare döptes de till "den Slutgiltiga lösningen på Mobilfrågan". Dramatiskt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0