Föreläsning

Idag var jag på föreläsning på Stockholms stadsmuseum, vid Slussen. Det handlade om "Socsiala medier" (bloggar, Facebook ect.) och om vikla delar som berörde biblioteken. Ganska interisant faktiskt, med en bra föreläsare. Sen fick vi kaffe och en smörgås också. Stockholmsbiblioteken håller just nu på med någonting som kallas för "Mediasprånget" när de ska jobba mycket med såna saker.
Bara två dagar kvar på praoen, ganska skönt ändå att komma tillbaka till skolan och de någe sånär gamla rutiner. Men jag kommer nog att sakna det här också, jag har känt mig mer självständig och fått nya erfarenheter, man lär sig trotts allt mycket mer om livet i livet än i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0