doktor Elin...

Vi var på Alhagen/våtmarken idag med naturskolan. Inte helt i min smak när det är kalt och regnar. Jag blev ensam tjej i min grupp för att de andra två var förkylda... Det gjorde inte så mycket, gruppen var faktiskt helt okej. Särskilt eftersom de gjorde allt som jag sa :D Jag som doktor hade en assistent, en matrealare och en assistentmatrialare(?) Det låter helt sjukt! Någon frågade vad de gjorde och jag svarade att de gjorde som jag sa... Hoppas att de inte tyckte att jag bossade för mycket, det var inte meningen att vara elak. Jag tror att jag var ganska duktig (jag läste egentligen bara från struktionspappret) Det var en person som ville värva mig till sin grupp.

Kommentarer
Postat av: HannaH

Sv: ..........

2011-09-19 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0