Precis som i Tretondagsafton... typ

Knuten har lösts upp, tack Tid.
De mesta har löst sig, med alla praoplatser och allt vad de nu kan vara. Förhoppningsvis håller det sig så för just nu är det väldigt mycket på en gång, och vi har knappt börjat skolan.
Saker som inte borde hända, saker som redan borde ha hänt, saker som brukar hända men som bara är allmänt tråkiga, saker som tydligen inte behöva hända...
Mycket händer på olika plan, i skolan, hemma, prao och allting. Jag är helt utmattad efter den här veckan som har varit ganska förvirrande.

Jag ljög lite när jag sa att praoen hade löst sig. Jag har inte fått platsen men förhoppningsvis hinner jag fixa någonting om min plan går i baklås. Praoplatsen ville att jag skulle träffa dem innan någonting bestämdes. Det tycker jag är lite konstigt eftersom jag redan känner en person som jobbar där. Litar de inte på henne? Jag ska i alla fall träffa dem på torsdag eftersom jag ändå är inne i Sthlm.


Idag har vi haft friidrotsdag. Friidroten gick sådär men dagen blev ganska bra. Jag var ganska trött och inte särskilt taggad inför det här men vädret var vackert och jag tyckte att det var en ganska trevligt mellan id-grenarna vi gjorde. Sen hände det mindre lyckade saker, som att halva min klass blev utan talrikar och bestick och andra halvan gick hungriga. Vår klass kom sist till maten och vissa fick äta på kartongbitar och låna plastgafflar av de som redan hade ättit. Helt sjukt!
Men det gav oss någonting att klaga över tillsammans och det var ganska kul.
Vi vann också stafetten, eller inte jag för jag sprang inte, men vårat staffetlag vann. Elise var med och jag är SÅ stolt över henne... och alla andra.

Med mycket att göra och i stressiga tider vet jag inte om jag kommer att blogga så mycket så vi får se hur det blir med de.

Den så väldigt sportiga klassen
Trackback
RSS 2.0