Vandringen

Nu är jag helt slut! Efter att ha gått större delen av dagen känns det lite, dessvärre mer imorgon...

På Strindbergsvandringen gick vi först på Drottninggatan, där det är massa citat från Strindberg. Vi skulle skriva av alla och de fortsatte hela vägen till "Blå tornet", som inte ens var blått och har aldrig varit det heller. Sen kollade vi på statyn "Titanen". Det blev lunch och efter det gick hälften till Mosebacke.

Jag gick sen själv till biblioteket, visserligen en timme för tidigt, men det  gjorde ingenting eftersom det var ett BIBLIOTEK. I alla fall fick jag praoplatsen!

När jag skulle hem , som ett bevis för hur trött jag är/var, somnade jag nästan på tåget. Som tur var gick jag av på rätt hållplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0