Vilket trassel

O tid, lös upp den härvan om det går!
För mig är knuten alldeles för svår.
ur Trettondagsafton, Shakespear

Jag har försökt att maila till Ulrika på BonnierCarlsen om mitt prao-omdöme men kunde inte hitta mailadressen till syon, så att hon skulle kunna kontakta honom. Sen tänkte jag maila syon ifall att han hade omdömet. Men, som sagt, hittade jag inte hans mailadress så jag kunde inte maila till någon av dem.
Men nu hittade jag adressen så jag mailade Ulrika. Jag fick ett autosvar som sa att hon var ledig typ ett år och att hon hade en vikarie. Så jag försökte förklara för vikarien att jag hade praoat hos dem. Sen skulle jag maila till syon och förklara att min handledare antagligen inte skulle svara om han kontaktade henne. Som sagt väldigt rörit. Men jag tror att jag har förklarat för alla om allting.

VÄLDIGT RÖRIGT!!!

djupa andetag, lung...
Trackback
RSS 2.0