Gissa vem som har fått skåp idag!!!

Tja inte var det min klass i alla fall...
I en veckas tid har vi släppat böcker och saker, hem och tillbaka. Vi skulle ha fått skåp idag klockan 14.00 bestämde tid med vaktmästaren och allt. Vi hade med deposition och papper som sa att vi inte skulle förstöra dem eller något sånt. Fick vi skåp?
Nej.
Det dröjer två veckor.
Två veckor till med kramp i axlar och tunga böcker, allt i en enda röra och släppa på allting, hem och tillbaka.
De hade bestält nya skåp, som inte har kommit än. Jag tror att de sa att vi var hundra elever mer än det har varit. Men jag har hört att vissa skolor inte har några skåp alls, så jag får väll vara glad nöjd med de jag får (när jag väl får det...)
 
Våra gamla skåp från våran gamla skola (jag snodde bilden från HannaH)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0