Fint besök

Idag har vi firat mammas födelsedag, hon ville helst att det skulle vara lungt imorgon (söndag)
Jag har haft en bra dag förutom träningsvärken (tack för de Elise och Hannah). Låg länge och läste och sen kom morfar. Jag har skrivit klart syslöjdsuppsatsen, lite försent en dag eller så...
När jag kom ner till middagen blev jag glatt överaskad över att se min a-kusin(syslling, brylling eller vad alla kallar det) från Gotland också sitta vid matbordet. Hon åkte efter tårtan...
Nu är det EarthHour, och tyvär ser jag bara ett par hus i mitt område som har släckt.
Bara för att jag är lite dålig på att uppdatera just nu ska ni få ta del av en av mina favoritlåtar för stunden, så blir nu lite gladare
Little Lion man- cover med Tonight Alive

Kommentarer
Postat av: HannaH

Sv: Ja det e dom ^^Jag vet inte om jag har dom kvar eller om mamma redan har lämnat dom men jag kan kolla. Och jag vet inte vilken storlek dom e men jag kan tänka mig att dom är för långa... :/

2012-04-03 @ 15:55:48
URL: http://ihopei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0