Nationella

Klara:
Svenska
Engelska (muntliga)
NO:Kemi (skriftlig)

Kvar:
NO:Kemi (Lab & ...?)
Engelska (Skriftligt & uppsats)
B-Språk
Matte

Snart är vi egenom hälften  av alla NP-prov! Än så länge har det inte varit ALLT för hämskt. Svenska och engelska-muntligt var ganska kul... så det har bara varit NO som varit plågsam.

Vi fick kolla på svenska-läsförståelsedelen idag. Man var rankad på en skalla 1-10 där 1&2 var IG och 9&10 var MVG. Det vissade sig bara vara en person bland alla 9:or som hade fått 10. JAG!!!
Jag var ganska säker på att det gått bra, jag kände det på mig och jag blev nöjd med provet. Men inte hade jag trott att jag skulle få bäst resultat.
Det var vissa spekulationer om vem som hade fått 10:an. Då sa min lärare "Vem läser mest?" Alla vände sig mot mig (jag sitter längs bak i klassrummet) "ELIN!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0