Ett sent fredagsinlägg

Fredagen var ganska tung, skola i en hel kvart!
Okej, kanske inte så tung trotts allt...
Vi skulle börja med att ha engelska 9.25, men läraren var sjuk så den lektionen blev inställd. Jag var med andra ord ledig fram till 12.00 (lunchen inräknad) när jag hade mandarin och sen skulle vi till medelhavsmuseet på historielektionen. På den enorma håltimmen vi fick satt jag och mina kompisar och pratade, läste lite tills vi gick ner till biblioteket. Där satt vi i fem minuter tills vi gick till cafeterian för att se om de hade en kortlek.
Det hade de inte men de hade TP. Så vi satt och spelade det fram till lunch. JAG VANN!

Innan vår språklektion fick vi ett medelande att museebesöket hade blivit uppskjutet. Några från vår klass hade pratat med läraren och kompromissat. Minna kompisar som hade spanska (det är samma engelskalärare som spanska och hon var ju sjuk) sa hejdå och stack medan jag gick till kinesiskan. Vi hade läxförhör och fick sticka efter de.

Eftersom klockan bara var lite över tolv stack jag till biblioteket innan jag tog tåget hem.

Så, ett väldigt långt inlägg om min korta skoldag.

En av mina favoritlåtar just nu: Tong hua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0